info@atlasconsulting.gr

Το προϊόν/ η υπηρεσία σου υπάρχει στην αγορά και αγοράζεται από ένα συγκεκριμένο κοινό, όχι μόνο γιατί καλύπτεις μια συγκεκριμένη ανάγκη αλλά γιατί δημιουργείς (ή θα έπρεπε να δημιουργείς)  μια νέα πηγή νοήματος στην ζωή των πελατών σου. Σου κάνει εντύπωση αυτό ε;

Στην νέα αυτή εποχή που ζούμε με την πληθώρα των αγαθών και υπηρεσιών που υπάρχουν και προσφέρονται, η δημιουργία αξίας και νοήματος μέσα από προσωποποιημένη εμπειρία είναι το μεγάλο ζητούμενο και ίσως  και η βάση για μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Η ένωση και άμεση συσχέτιση ανάμεσα σε αυτό που είναι σημαντικό και ουσιώδες για τον δημιουργό της μπράντας και αυτού που είναι σημαντικό και ουσιώδες για τον καταναλωτή, δημιουργεί κάτι πέραν μιας απλής συναλλαγής, πέραν μια απλής αγοραπωλησίας!

Οι άνθρωποι πια δεν αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες αλλά νόημα, ουσία, σημασία!

Νόημα – Ουσία – Σημασία.

Ν.ΟΥ.Σ ©: να θυμάσαι αυτά τα αρχικά όταν σχεδιάζεις ή ανασχεδιάζεις ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία ή την επιχειρήση σου.

Για αυτό, μια σύγχρονη επιχείρηση θα πρέπει να αλλάξει σκεπτικό και να αρχίσει να δημιουργεί Νόημα – Ουσία – Σημασία για τους αποδέκτες των αγαθών που προσφέρουν.

Ξεκίνησε από το να ρωτήσεις τις εξής ερωτήσεις:

Γιατί κάνεις αυτό που κάνεις; ( the big WHYquestion)

Τι σημαίνει το προϊόν ή η υπηρεσία σου για την επιχείρηση σου;

Τι σημαίνει το προϊόν ή η υπηρεσία σου για τον πελάτη σου;

Ίσως δυσκολευτείς στην αρχή να απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.

Μην εγκαταλείψεις όμως- προσπάθησε να απαντήσεις.

Όταν η επιχείρηση σου, η μπράντα σου εισέλθει στον θαυμαστό κόσμο του νοήματος- της ουσίας και της σημασίας, τότε γράψε το μήνυμα που θέλεις να περάσεις στον κόσμο, πακετάρισε το, μαρκετάρισε το και πες την ιστορία αυτή που θα μετατρέψει το κοινό σε πελατολόγιο και μάλιστα πιστό.

Ας το πάμε και ένα βήμα παρακάτω, όταν πραγματικά μπορείς να αφήσεις την φαντασία του χωρίς περιορισμούς να βρει τρόπους να καινοτομήσει σε σχέση πάντα με το τρίπτυχο Νόημα – Ουσία – Σημασία (να θυμάσαι την λέξη Ν.ΟΥ.Σ) τότε θα είσαι σε θέση να δημιουργείς προϊόντα και υπηρεσίες που όχι μόνο θα είναι διαφορετικά αλλά και αυτό που λέμε στα άπταιστα ελληνικά ( :p ) πραγματικοί gamechangers.

Έχω γράψει μια σειρά άρθρων που μπορεί να είναι openmindersγια όλο αυτό που περιγράφω πιο πάνω, που αν θέλεις, μπορείς να μελετήσεις, όπως:

Η Δύναμη της Φροντίδας και της Ανθρωπιάς στις Επιχειρήσεις

– Μπες στα παπούτσια του κοινού ή αλλιώς επιχειρηματική ενσυναίσθηση

– Θέλεις να πετύχει η επιχείρηση σου; Μέρος γ’

– Θέλεις να πετύχει η επιχείρηση σου; Μάθε να μπαίνεις στα παπούτσια του κοινού σου

 

Ο,τι προϊόν ή υπηρεσία και να προσφέρεις στους πελάτες, όλο και κάποια σημασία έχει για αυτούς. Το να κατανοείς αυτό το νόημα- ουσία – σημασία (Ν.ΟΥ.Σ ©) που έχει για αυτούς  δηλ. πώς αισθάνονται, πως τους φαίνεται κτλ είναι το κλειδί για να κάνεις την κατάλληλη ανάπτυξη του προϊόντος ή υπηρεσίας σου, την ανάπτυξη του πελατολογίου σου και την ανάπτυξη της επιχείρησης σου και δεις θαύματα να γίνονται και στον χώρο των επιχειρήσεων. Είναι αυτό που λέγεται επιχειρηματική ενσυναίσθηση.

Εγώ προσωπικά για να δικαιολογήσω την ύπαρξη μου στον επαγγελματικό μου χώρο, έχω αφιερώσει την καριέρα μου προς αυτήν την κατεύθυνση: να βοηθώ, να συνοδοιπορώ, να καθοδηγώ τους ανθρώπους που με εμπιστεύονται και συνεργάζονται μαζί μου, να δημιουργούν ή να αναδιοργανώνουν τις επιχειρήσεις τους με Ν.ΟΥ.Σ © δηλ. Νόημα – ΟΥσία – Σημασία για το κοινό τους !

Αυτή είναι η μέθοδος του χρησιμοποιώ , που όταν εφαρμοστεί στις σύγχρονες επιχειρήσεις μαζί με όλα τα εργαλεία της, είναι ακατανίκητη!

 

 

ΥΣ. Γνωρίζεις για το AtlasHub- To Κέντρο Επιχειρηματικής και Επαγγελματικής Ανάπτυξης της Atlas Consulting;

Αν όχι θα μάθεις εδώ !

  • Τι είναιbusiness coaching- δες εδώ
  • Ποια είναι τα οφέλη του businesscoaching –  δες εδώ
  • Πάρε μια γεύση από την μεθοδολογία που ακολουθούμε – δες εδώ
  • Τι παρέχεται στην συμβουλευτική ανάπτυξης – δες εδώ

Καλημέρα!

Σουσάνα Πατσούμη Κάλφα

KEEP CALM