
Webinar: “Η Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών μας ως εργαλείο Ανάπτυξης του πελατολογίου “
O πελάτης είναι το πιο σημαντικό συστατικό για την βιωσιμότητα αλλα και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Πόσο μάλλον αυτήν την δύσκολη εποχή για την Παγκόσμια Αγορά.
- Γνωρίζεις όμως αν ο πελάτης σου είναι ικανοποιημένος;
- Γιατί επιλέγει την επιχείρηση σου;
- Γιατί έχεις πιστούς πελάτες ή και όχι τόσο πιστούς;
Αυτά και για άλλα πολλά θα εντρυφήσουμε στην επόμενη συνάντηση μας, την Τετάρτη 18/11/2020, στις 7.30μμ με θέμα :
“Η Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών μας ως εργαλείο Ανάπτυξης του πελατολογίου “
όπου και ο Ιωάννης Καραγιώτας (MSc), Μαθηματικός και Data Scientist, θα αποσαφηνίσει τα παρακάτω:
– Τι είναι μια Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών (Customer Satisfaction Survey, CSS);
– Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που προσπαθεί να διερευνήσει και να αναδείξει στην επιχείρησή μας;
– Ποιά είναι η σημαντικότητά και πως μπορεί η επιχείρησή μας να επωφεληθεί απο τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη μιας έρευνας τύπου CSS;
– Ποιοί είναι οι μύθοι και οι ποιες οι παρερμηνείες που συνοδεύουν μια CSS έρευνα;
– Ποια είναι τα αποτελέσματα διεθνών ερευνών CSS και ποια πληροφορία αντλούμε για την χρησιμότητά της ως εργαλείο για την ανάπτυξη πελατολογίου της επιχείρησής μας;
Οικοδεσπότες: οι Γιώργος και Σουσάνα Κάλφα.
Dress code : casual
Drinks and tea: self service
Mood: positive and uplifting
Venue: zoom live ( o σύνδεσμος θα ανακοινωθεί μια μέρα πιο πριν).
Intro: 7.15 μμ
Σημείωσε το τώρα! Σε περιμένουμε με αγάπη!
Καλό ΣαββατοΚύριακο!