Η κα Πατσούμη Κάλφα σε δημοσιογραφικό αφιέρωμα για την απήχηση των boutique συμβουλευτικών εταιριών

Στο περιοδικό Finance Pro και συγκεκριμένα σε δημοσιογραφικό του αφιέρωμα με θέμα ‘’Η απήχηση των boutique συμβουλευτικών εταιριών διαρκώς ανεβαίνει τα τελευταία χρόνια’’ η μία εκ των ιδιοκτητών & Γενική Διευθύντρια της Atlas Consulting, κα Σουσάνα Πατσούμη – Κάλφα παρέθεσε τις απόψεις της, μέσα από την πολυετή εμπειρία της και την συναναστροφή της με εκατοντάδες επιχειρηματίες από όλη την Ελλάδα αλλά και διάφορες χώρες του εξωτερικού.

Όμως αρχικά ας πούμε τι είναι η «Boutique Συμβουλευτική εταιρία»;

Η Boutique Συμβουλευτική εταιρία είναι μια εξειδικευμένη και συνήθως μικρότερη σε μέγεθος Συμβουλευτική εταιρεία (σε σχέση με τις Big4 εταιρίες) που προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε πελάτες της και σε συγκεκριμένους κλάδους και συγκεκριμένες βιομηχανίες. Ο όρος “boutique” υποδηλώνει την εστίαση των εταιριών αυτών, στην ποιότητα, στην παροχή υπηρεσιών υψηλής τεχνογνωσίας και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση του πελατολογίου που απευθύνονται.

Η καλή γνώση των αναγκών του πελάτη συμβάλλει στον εντοπισμό ευκαιριών

«Η επιλογή ανάμεσα σε μια boutique εταιρία και μια μεγαλύτερη εταιρία πρέπει πάντα να εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες, στόχους και συνθήκες του πελάτη και του έργου που εξετάζεται», εξηγεί η κα Σουσάνα Πατσούμη – Κάλφα και περιγράφει «ορισμένα από τα πλεονεκτήματα των boutique εταιριών συμβουλευτικών υπηρεσιών:

 

  • Οι εξειδικευμένες λύσεις και οι εξειδικευμένες γνώσεις λόγω της εστίασης σε συγκεκριμένες αγορές, κλάδους και τομείς,
  • Η αμεσότητα στην ανταπόκριση, η προσωποποιημένη επικοινωνία και προσωπική προσοχή στην εύρεση λύσεων,
  • Η καλύτερη γνωριμία με τον πελάτη και λόγω αυτού η πρόβλεψη και η αναγνώριση ευκαιριών ανάπτυξης της επιχείρησης,
  • Η μεγαλύτερη ευελιξία στην εξυπηρέτηση του πελάτη και καλύτερη κατανόηση των προβλημάτων του,
  • Η κατευθυνόμενη από τον πελάτη προσέγγιση και τα αποσαφηνισμένα βήματα υλοποίησης των ανατιθέμενων έργων.
  • Η εξοικονόμηση χρόνου, η πιο ανταγωνιστική τιμολόγηση υπηρεσιών, η αμερόληπτη και αντικειμενική συμβουλευτική
  • Η μεγάλη επιμέλεια στην επίβλεψη της υλοποίησης των όποιων έργων συνεργασίας.»

Πάντα μετράει το track record

Σύμφωνα με την κα Σουσάνα Πατσούμη – Κάλφα,

«Η επιλογή μεταξύ της συνεργασίας με μια boutique συμβουλευτική ή με μια μεγαλύτερη εταιρεία πρέπει να βασίζεται στις συγκεκριμένες ανάγκες, στόχους και προτεραιότητες που έχει ο επαγγελματίας ή η επιχείρηση καθώς και σε συγκεκριμένα κριτήρια όπως:

 

  • Η εξειδίκευση και η εμπειρία που απαιτείται για το συγκεκριμένο έργο.
  • Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όπως οι εξειδικευμένες μέθοδοι και λύσεις που προσφέρονται.
  • Η αμεσότητα στην επικοινωνία και η προσωπική σχέση που μπορεί να χτίσει μια boutique εταιρεία σε σχέση με μια μεγαλύτερη, όπου οι διαδικασίες είναι πιο πολύπλοκες και το χτίσιμο των σχέσεων πιο δύσκολο.
  • Ευέλικτη ανταπόκριση στις ανάγκες της επιχείρησης και αξιολόγηση των ζητούμενων πόρων.
  • Το κόστος των υπηρεσιών ή των λύσεων: Ο τρόπος τιμολόγησης των υπηρεσιών, καθώς και το δίκαιο των ανταμοιβών σε σχέση με την ποιότητα.
  • Το ιστορικό επιτυχημένων έργων, το οποίο είναι η ένδειξη της ικανότητάς της boutique εταιρίας για το αν μπορεί να παράσχει αποτελέσματα.
  • Τα testimonials και η αξιολόγηση εμπειρίας άλλων πελατών: υπάρχει ένα track record θετικών αξιολογήσεων; Αυτό πάντα μετράει.»

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Finance Pro | Τεύχος Σεπτεμβρίου 2023

Μετάβαση στο περιεχόμενο