info@atlasconsulting.gr

Είναι το έβδομο κατά σειρά Notes by Sousana.

Και για μένα, έχει γίνει μια γλυκιά καθημερινή συνήθεια να γράφω κάθε μέρα και ένα post με τις διάφορες εμπνεύσεις, σκέψεις και ερεθίσματα που είχα το καλοκαίρι και όχι μόνο.

Ως γνωστόν, έχω background στην Λογιστική & Χρηματοοικονομική επιστήμη και από τα πρώτα πράγματα που μάθαμε στο Πανεπιστήμιο ήταν οι βασικές αρχές που την διέπουν. Μια απο τις βασικές αρχές, λοιπόν, αρχές είναι η Αρχή της Συνέπειας.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτήν την αρχή:

κάθε επιχείρηση κατά την κατάρτιση των λογιστικών καταστάσεων της πρέπει να εφαρμόζει τις ίδιες μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν και στις προηγούμενες λογιστικές χρήσεις, ώστε να μην αλλοιώνονται διαχρονικά τα λογιστικά της αποτελέσματα”.

Και πολύ ορθά.

Σε ένα συσχετισμό που έκανα τελευταία σε ένα project Branding που δουλεύω, είδα ότι η ίδια αρχή έχει εφαρμογή και εδώ, με μια μικρή παράφραση.

κάθε επιχείρηση κατά την δημιουργία και εξέλιξη της ταυτότητας και του brand της οφείλει να εφαρμόζει τις ίδιες μεθόδους και ποιότητες που χρησιμοποιήθηκαν κατά την αποτύπωση του brand, ώστε να μην αλλοιώνεται διαχρονικά ο τρόπος που την αντιλαμβάνεται το κοινό της

Και έτσι είναι.

Θυμήθηκα έναν ορισμό που έχω γράψει για το brand & το branding είναι οι εξής:

Brand ή Μάρκα είναι όλα όσα γνωρίζει, καταλαβαίνει και σκέφτεται η αγορά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης μας.

Branding είναι ο τρόπος για να δημιουργηθεί, συντηρηθεί και εξελιχθεί σωστά το brand μας.

Η λέξη κλειδί για να πετύχει η στρατηγική επικοινωνίας του brand είναι η ΣΥΝΕΠΕΙΑ.

Είναι κομμάτι της δουλειάς μου να είμαι πολύ παρατηρητική και αυτό που βλέπω είναι αυτή ότι η αρχή δεν εφαρμόζεται συχνά τόσο και προσωπικά όσο και εταιρικά brands.

Κάθε επιχείρηση ή και επαγγελματίας έχει brand, είτε αυτό είναι προτεραιότητα του είτε όχι. Και είναι κρίμα να το αφήνεις στην τύχη. Γιατί αν το αφήσεις στην τύχη ή προβάλλεις ένα συγκεχυμένο μήνυμα, μάντεψε τι θα κάνει η αγορά και οι υποψήφιοι πελάτες σου: θα μπερδευτεί.

Και αυτό δεν το θέλεις καθόλου δηλ. να καταλήξεις χωρίς καθόλου brand ή να μην σου αποδίδει αυτό που θέλεις.

Σε μια εποχή που ο καθένας θέλει να πάρει το 1 λεπτό δημοσιότητας που του αναλογεί και πολλοί συνωστίζονται για να κερδίσουν λίγο από το χρόνο σου και λίγα (ή και πολλά) χρήματα από το πορτοφόλι σου, η αρχή της συνέπειας σε αυτό που είσαι, σε αυτό που προσφέρεις στην αγορά και στο μήνυμα που επικοινωνείς με το κοινό σου είναι η πρώτη στάση που οδηγεί στην οικονομική ευημερία και επιχειρηματική επιτυχία. 

Για τις επόμενες στάσεις, θα μιλήσουμε αργότερα..

Να λοιπόν τι κοινό έχει η Λογιστική με το Branding: την αρχή της Συνέπειας.

Και όταν δεν είμαστε συνεπείς, με κάποιον τρόπο την πληρώνουμε, είτε σε ό,τι έχει με το κράτος είτε σε ό,τι έχει σχέση με την επιχειρηματική μας ταυτότητα.

Με την ευχή να έχεις μια υπέροχη μέρα…να θυμάσαι ότι εσύ είσαι ο Δημιουργός της Πραγματικότητας σου και του  brand σου!

Πιστή στην καθημερινή σου έμπνευση,

Σουσάνα Πατσούμη- Κάλφα