Σήμερα που η αγορά αιμορραγεί, που οι επιχειρηματίες προσπαθούν να τονώσουν τις πωλήσεις και τα εισοδήματα των επιχειρήσεων τους, υπάρχει ένα νέο κύμα επιχειρήσεων που κάνουν την διαφορά και έχουν τα εχέγγυα να πετυχαίνουν και να επιβιώνουν.
Το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι ότι έχουν ξεχάσει την λέξη και την έννοια της πώλησης από το μυαλό τους. Αντί της πώλησης σκέφτονται και παράγουν εισόδημα για την επιχείρηση τους βοηθώντας τους πελάτες τους να πάρουν την πιο κατάλληλη απόφαση για τους ίδιους. Αυτές οι επιχειρήσεις έχουν αντικαταστήσει την και την έχουν αντικαταστήσει την έννοια της πώλησης με την λέξη, με την έννοια και την ουσία της έννοιας “υποστήριξη” και της “εμπειρίας”.
Η ιδέα της πώλησης και η πώληση ως διαδικασία είναι κάτι που φέρνει συχνά σε δύσκολη θέση τους πελάτες ή τους Prospects σου.
Είμαι σίγουρη ότι έχεις δει και διαβάσει άπειρες σελίδες διαφημιστικών τόσο online όσο και offline που προσπαθούν να σε κάνουν να αγοράσεις τόσο που κάθε φορά που τα βλέπεις, να θέλεις να τσιρίξεις! Επίσης είμαι σίγουρη ότι έχεις βρεθεί σε κατάστημα όπου ο πωλητής ή ο καταστηματάρχης βρίσκεται συνέχεια πάνω από το κεφάλι σου και προσπαθεί να σου πασάρει κάτι που δεν θέλεις ή προσπαθεί να σε πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι το καλύτερο της αγοράς ή προσπαθεί να σου αποδείξει ότι ξέρει ακριβώς τι είναι αυτό που χρειάζεσαι… ακόμα και αν δεν σε έχει συναντήσει ποτέ στην ζωή του.
Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να είναι κάποιος καλός και αποδοτικός πωλητής, μια επιχείρηση να είναι επιτυχημένη μακροπρόθεσμα και οι άνθρωποι της (πωλητές και μη) να κάνουν περισσότερες πωλήσεις, αν ακολουθηθεί μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Την προσέγγιση της υποστήριξης, της παρακίνησης, της ενσυναίσθησης.
Αυτός είναι ο δύσκολος δρόμος, όμως έτσι μπαίνεις στην καρδιά των πελατών σου.
Για αυτό :
Αν θέλεις να βλέπεις την επιχείρηση σου να πετυχαίνει
Σταμάτα να πουλάς
Ξεκίνα να βοηθάς, να παρακινείς, να φροντίζεις, να εμπνέεις τους πελάτες σου.
Προσέγγισε τους πελάτες σου με νοιάξιμο, με ενδιαφέρον, με την βαθύτατη ανάγκη να τους εξυπηρετήσεις.
Για αυτό δεν θα ήταν καλό να την αγνοήσεις.
Μάθε Πως θα κερδίσεις περισσότερους Πελάτες αποφεύγοντας 7 βασικά λάθη διαβάζοντας το ebook Μας εδώ
Να θυμάσαι ότι Tα όμορφα και έξυπνα λόγια δεν φτάνουν για να γεφυρώσουν το κενό που λείπει στην εξυπηρέτηση των πελατών σου. Το καλό branding &marketing έρχεται μόνο μέσα από την αυθεντικότητα. Και η αυθεντικότητα έρχεται μόνο από την αυτογνωσία και την αυτοεπίγνωση.
——————————————
Εδώ και αρκετό καιρό, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσω την έννοια της ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, γράφω κάθε μέρα, μικρά tips με τεχνικές και μεθόδους, προκείμενου να αντιστρέψεις όποια περιοριστική πεποίθηση, ώστε να στρέφεις τις δυνάμεις στην επιτυχία των στόχων σου.
Αν επιλέξεις το tag, Inspirational Vitamin, θα σε παραπέμψει σε όλες τις “βιταμίνες”, που κατά καιρούς έχω μοιραστεί με αυτούς που θέλουν να κάνουν την διαφορά τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική τους ζωή.
Δες εδώ, μια αποτελεσματική μέθοδο για να παίρνεις αποφάσεις.
Επίσης, μάθε για το μυστικό της επιτυχίας, που σίγουρα θα “ξεκλειδώσει” την πόρτα της επίτευξης των στόχων σου!
Stay Positive!
ΥΣ. Θέλεις να πετυχαίνεις τους προσωπικούς / επαγγελματικούς / επιχειρηματικούς στόχους σου;
Θα σε ωφελήσει να γνωρίσεις τα προγράμματα του AtlasHub!!!!
Αν πιστεύεις ότι αυτό που διάβασες, σε ωφέλησε και είναι ενδιαφέρον, μην το κρατήσεις μυστικό…
διέδωσε το!!! After all, it’s free